Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csak egy kis hiszti...

2010.08.03. 11:51

Volt egy rész a Háború és Békében... Andrej herceg egy csata után nem akart visszamenni a háborúba, mondván, ő ellesz vidéken, ahol nem lesz senkinek sem az útjában, nem zavar senkit... éli az életet. Mint mikor egy folyón evezünk, és valaki leteszi az evezőket, hadja, hogy vigye az áramlat. Bezuhov barátja ment el hozzá, hogy beszéljen vele, azt mondta neki: "attól, hogy úgy élünk, hogy ne legyünk mások terhére, és elvonulunk a világ elől, nem leszünk jó emberek, csak feleslegesek. Ha jó emberek akarunk lenni, azért tenni kell. Feleslegesnek lenni pedig rosszabb, mint rosznak..." Andrej visszament a háborúba, megsebesűlt... és meghalt, de nem ez a lényeg.

Mostanában nagyon sokat gondolkozom ezen... "feleslegesnek lenni rosszabb, mint rosznak". Beálltam az átlag emberek közé... a sorba. Egyik napról a másikra élek, már azt sem tudom milyen nap van. Elmegyek dolgozni, pihenek, aztán vissza a munkahelyre. De nem tudom miért dolgozok... nem kell a pénz, nincsenek céljaim, nem tudom mire költsem, nem kell autó, sem saját lakás. Nem akarok gazdag lenni... csak vagyok "feleslegesen". Nincs háború ahová mennem kellene, nincsenek fenkölt eszmék, amiért felkellene áldoznom magam. Megküzdök a mindennapok kihívásaival, mint mindenki más, de ezt is csak muszályból.

Aztán azok az átkozott nők... Rájöttem, hogy ez mellett a rohadt betegség mellett, ilyen önértékelési szélsőséggel soha nem lesz barátnőm. Nem azért mert nincs olyan nő, vagy nem kellenék senkinek... egyszerűen miattam. Nem lesz normális a szexuális életem... várat magára még az első csók is, amiért nem kell fizetnem. Ebbe kezdek már bele törődni, próbállom a problémákat egyedűl megoldani, mint eddig... de nem tudom.

"feleslegesnek lenni rosszabb, mint rossznak" Nem vagyok jó, sem rossz... felesleges vagyok, megint zsákutcába futott az életem. Egyre többet gondolkodom azon, hogy ideje lenne befejezni...

A bejegyzés trackback címe:

https://pontus.blog.hu/api/trackback/id/tr132195404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoNdY (törölt) 2010.08.11. 17:56:02

te jó ég!
méghogy senkinek sincs rád szüksége?
hogy fölösleges vagy?
dehogyis!
menj el vért adni, vagy önkéntesnek, hidd el, hogy rengeteg embernek van RÁD szüksége... Kit udja, lehet, hogy ez a sorsod? hogy másokért élj?
süti beállítások módosítása