Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megint magas az ego...

2010.06.16. 11:27

Amióta kijöttem a szanatóriumból, mindenestűl azon vagyok, hogy az önbecsülésemet senki ne rombolhassa le, emellett ne izoláljam magam, nem szeretnék depressziós lenni újra. Ebben talán az a legnehezebb, hogy hogyan kezeljem a kudarcokat és a konfliktus hejzeteket. A kudarcokat úgy érzem már könnyebben veszem, hisz tudom, a dolgok gyakorta nem úgy sikerűlnek, ahogy elterveztük. A sorozatos kudarcokból pedig csak tanúlni lehet, ami csiszolja az ember jellemét, tapasztalatot, és bölcsességet meríthetünk belőle. A konfliktusokat még most is kerűlöm, de ha belekerűlök egybe, már nem fogok elfutni, nem akarom rendezni, mintegy megalázkodva. Erre az esetre jól jön majd egy gázpisztoly, ami gyorsan megold egy ilyen helyzetet, másfelől a hordása, jó szinten tartja az önbecsülésemet, és csökkenti a szorongást.

Úgy tűnik az egszisztenciális helyzetemet sikerűl visszaálítani. Tegnap az APEH megküldte a 30.000 Ft visszatérítést, a héten sikerűl eladni még a törött autómat 40.000 Ft-ért, júliustól pedig egy elektronikai cégnél leszek minőség ellenőr havi netto 100-ért. Úgy tűnik az anyagi gondok lassan megoldódnak.

Volt szobatársammal megbeszéltünk, hogy csináltatok nála egy tetoválést (van egy szalonja), egy tigris fej lesz a mellemen, ami mindig arra fog emlékeztetni, hogy tigrisként kell viselkednem, harcolnom, küzdenem kell, ha nem akarok megint a padláson lógni. Számomra nagyon fontos lesz a tetkó, mondjuk anyám nem örűl neki, de majd megszokja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amióta rendben van az önbecsülésem, elkeztem csajozni. Elég könnyen megy, kiderűlt, hogy elég jó pasi vagyok :), ami megint csak szinten tartja az egot. Ez a téma egy kicsit bonyolúlt... soha nem volt még barátnőm, mindig prostikhoz jártam. Tudom, hogy nagy szükségem lenne egy társra... rohadt magányos vagyok. De nehéz elfogadnom bárkit is, mert ha nem elég intelligens és szép, akkor nem tudom tisztelni, ami pedig egy jól működő kapcsolat alapja lenne. Ha viszont intelligensebb mint én, az rombolja az önbecsülésem, úgyhogy őszintén szólva nem egyszerű a helyzet, elégg le van szűkítve a kör. Viszont addig is maradok a szex kapcsolatoknál, ahol kicsit engedtem a szempontokból :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pontus.blog.hu/api/trackback/id/tr882085758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.06.16. 13:41:23

Na, hát pasik Ti sem tudjátok mit akartok... Mindenesetre sok sikert a kereséshez. :)

Pontus 2010.06.16. 14:46:04

@Seele: Ne állatalánosíts, ez én vagyok. A férfiak normál esetben a csinosabb, de őket nem meghaladó intelligenciával rendelkező nőket szeretik.

Mariann89 2015.11.19. 21:41:35

Tuti skorpió vagy!! :D
süti beállítások módosítása