Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újra szabadlábon...

2010.06.02. 11:07

Sikeresen letelt a három hónapos kezelésem, nem volt egyszerű megküzdenem saját magammal, az érzéseimmel; de úgygondolom megérte. Meggyógyúlni ugyan nem gyógyúltam meg, de nagyon sok mindenre rávilágtott, így megfelelően tudom kezelni a dolgokat. A legtöbbet az ottani pszichológusomnak köszönhetek, ha már ezt a csoportos terápiát csak végig szenvedtem.

Ami a betegsére tartozik, röviden annyi, hogy nem depressziós vagyok, hanem Nárcisztikus személyiségzavaorom van, és a depresszió csak egy tünete. Megpróbállok egy rövid leírást adni a következő bejegyzésben, de úgy gondolom, most itt nem ez a legfontosabb.

Előző bejegyzésekben írtam, hogy szeretnék új életet kezdeni, felköltözni Pestre, aztán mindent elfelejteni... nos ez nem egészen jött össze, mert a szállást nem tudtuk megoldani, mégha munkát találtam is volna. Mégis úgy érzem sikerűlt új életet kezdenem, kikerűltem abból a mókuskerékből, amiben eddig voltam... depresszió, önbecsülési hiány, suicid gondolatok... stb. A betegségem másik szélsőségemnél tartok, amikor magas az EGO szintem, ami alpvetően nem baj, mert így nagyon sok mindent elérhetek. Egyetlen mellékhatása, hogy nem tudok párkapcsolatot létesíteni, mert ilyenkor csak kihasználom az embereket, megszűnik az empátia, nem foglalkozok mások érzéseivel. Ezt a kis mellékhatást természetesen most nem érzékelem, mert nem látom szükségét, hogy hosszabb időre valakihez lekössem magam. Túl racionálisan gondolkodom, olyan, mintha minden érzelem kiveszett volna belőlem.

Viszont nagyon jó barátságokat kötöttem ezalatt a három hónap alatt, egyet biztos... Ákossal. Három hónapig szobatársak voltunk, jelenleg is tartjuk a kapcsolatot.

A jelenhez röviden annyit tennék, hogy itthon vagyok, találtam munkát, úgy érzem rendben vagyok. A legfontosabb most csak az, hogy újra megteremtsem az egzisztenciámat, és ne hagyjam senkinek, hogy akkár a legapróbb célzást is megtegye, amivel az önbecsülésemet rontja... ezt az egyet többé nem engedem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pontus.blog.hu/api/trackback/id/tr132050284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása